Tuesday, April 17, 2012

Mogyorókrémes-kakaós-túrós süti




Ma meg voltam őrülve egy kis (=sok) édességért, ezért kicsit felturbóztam a tegnap sütött túrós-kakaó-fehérjés piskótámat némi földimogyorókrémes kencével, ami sütivel ellentétben nem éppen diétás műfaj, de még mindig szebb megoldás, mint bevágni egy tábla csokit, ugye.

Sütinél az alant részletezett hozzávalókat (fehérjéből a csokis rocky roadot használtam), plusz az igény szerint adagolt folyékony édesítőszert robotgéppel egyneműsítem, majd kb. 20 percig sütöm 160 fokon. (Nekem egy ilyesmi jellegű légkeveréses sütőedény-csodám van, de valószínűleg rendes villanysütőben is hasonló értékekkel kell számolni).

Kakaós-túrós süti:


A krémet pedig szintén csak kikeverjük folyékony édesítővel (itt egy adag értékei láthatóak, ez két adagnyi sütihez lesz elég), majd a három részbe vágott sütire kenjük:


Tehát ha minden igaz, 193 kalóriával, 9g szénhidráttal, 8g zsírral és 25g fehérjével gazdagítottuk szervezetünket.

No comments:

Post a Comment