Saturday, April 28, 2012

Zabszelet

Az elmúlt időszakban egyre nehezebben vettem rá magamat a reggeli zab-protein kombóra, ellenben egyre nagyobb lelkesedéssel vásároltam újabban Cerbona müzliszeleteket, amelyek annyira nem veszélyesek, de azért nem bizonyulnak a legjobb választásnak diéta idején. Így aztán nekiugrottam a receptkeresésben, de 90%-ban fagyasztóba bedobálós, nemsütős típusokat találtam, amelyek egyre kevésbé játszanak ebben a melegben, és viszonylag kevésbé mobilak.Úgyhogy kreatívan alkottam egy zab-fehérjepor-mogyoró valamit, amit aztán 160 fokon sütöttem körülbelül 25 percig egy szilikon őzgerinc formában. Nem egy világbajnok ízvilág, de ezerszer boldogabbá tesz a vízbezabnál...

A zabpelyhet és a sótlan, pörköletlen mogyorót rövid ideig robotgépben tovább aprítgattam, majd hozzácsaptam a cukrozatlan kakaót, a 2 adag csokis rocky-road fehérjeport, 10g kókuszlisztet, egy kiskanálnyi fahéjt, 2 tojásfehérjét, 1 dl 1,5%-os tejet és körülbelül 10 csepp steviát.

Reggel kiderül, mire elég :)


No comments:

Post a Comment