Friday, April 20, 2012

Pizza


Ismét Protein Pow(d)erhez fordultam, ugyanis a szokásos filmnézős szeánszunkon nem akartam pizzát rendelni, eleget bűnözök én a hébe-hóba bekapkodott étcsokikockákkal. Első körben nem sikerült az amúgy roppant összetett és gasztronómiai tapasztalatot igénylő receptet tisztességesen elkészíteni (nem sült át igazán a 15 perc alatt - én meg farkaséhes voltam, és különben is, nyersen egy kicsit olyan krumplipüré jellege van a dolognak), de ezúttal biztosra mentem, és 30 percig aszaltam 160 fokon kicsiny pizzámat. Az arányokon kicsit változtattam, eggyel több tojásfehérje került bele (egyébként is, mi ez a hülyeség, hogy cupban adják meg a tojás mennyiségét?), és 10 grammal több mandulaliszt.


Ebből a mennyiségből egy apróbb pizza jön ki, két személyre adtam meg a mennyiségeket, de még duplán sem veszélyes, egy óra biciklizés után meg pláne nem. A feltétet nem bonyolítottam túl, némi paradicsompüré édesítővel, sóval, oregánóval megtámogatva, kicsi kukorica, kicsi sonka, nyomokban lilahagyma.


No comments:

Post a Comment